Výměna a vrácení zboží
V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva, atp.) Vám nepoužité a nepoškozené zboží v originálním balení rádi vyměníme.
- Zpětné zaslání přes Zásilkovnu zdarma
- Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík.
- Do balíčku vložte vratkový formulář, popřípadě seznam prádla na výměnu.
- Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky.
- Na přepážce řeknete kód "90053378".
- Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí.
- Nic neplatíte.
Jestliže Vám nevyhovuje žádná z poboček Zásilkovny, odešlete na vlastní náklady Vámi vybraným způsobem, nebo osobně přineste na adresu firmy:
Linia s.r.o.
Nám. Hraničářů 823
541 01 Trutnov
- Doporučený postup při výměně
- Nepoškozené zboží nám zašlete doporučeně nejpozději do 20 dnů od zakoupení na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu.
- Zboží bez zjevných známek opotřebení, nebo poškození vyměníme za nově požadovanou velikost, či barvu s ohledem na dostupnost.
- Náklady spojené s jednou výměnou nese v plné výši prodejce. V případě požadavku výměny výrobku za jiný, nese náklady na přepravu kupující.
- Z hygienických důvodů nemůžeme přijmout zpět zboží, které bylo již použito.
- Zboží, které by bylo poškozeno během přepravy v důsledku nesprávného obalu nelze vyměnit, nebo žádat vrácení peněz. Toto se nevztahuje na již použité prádlo z hygienických důvodů.
Poškozené zásilky nepřebírejte, reklamujte je přímo u doručovatele. Linia s.r.o. nenese žádné náhrady za zboží poškozené přepravou.