Jak reklamovat:

I přes veškerou naši snahu o ušití kvalitního výrobku se může stát, že ne Vaši vinou se vyskytne vada, která by tam být neměla. Proto jsme pro Vás připravili jednoduchý přehled, jak takovou reklamaci vyřídit.

Kdy mohu uplatnit reklamaci?

V případě, že máte zakoupený výrobek méně než 24 měsíců ode dne převzetí, máte nárok na uplatnění reklamace. Reklamace nemusí být uznána v případě že:

Na co mám nárok v případě uznané reklamace?

U reklamace můžeme rozlišovat závažnou vadu a méně závažnou vadu.

Závažná vada znamená, že došlo k podstatnému porušení smlouvy a tudíž máte nárok:

Méně závažná vada znamená, že vada vznikla nepodstatným porušením smlouvy a máte tedy právo požadovat odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny. I v případě odstranitelné vady máte právo požadovat dodání nové věci nebo právo odstoupit od smlouvy, a to v případě, že se vada projevuje po opravě opakovaně nebo v případě výskytu většího počtu vad.

Jak provedu samotnou reklamaci?

Reklamované zboží řádně zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy. Do balíčku přidejte řádně vyplněný reklamační formulář, na základě kterého budeme Vaši reklamaci vyřizovat. Poté odneste na nejbližší pobočku Zásilkovy s podacím místem a nahlašte kód "90053378", zboží bude doručeno zdarma na adresu firmy. Pokud Vám žádná z poboček Zásilkovny nevyhovuje, můžete zaslat Vámi zvoleným dopravcem, nebo osobně doručit na adresu:

Linia s.r.o.,
nám. Hraničářů 823,
Trutnov
54101

Trvání vyřízení reklamace:

Reklamaci se vždy snažíme vyřešit co nejrychleji, bez zbytečných odkladů, nejdéle však do 30 dní ode dne doručení.

Potřebujete poradit ? Bezplatná linka 800 100 988

0 ks
Košík: 0
0 ks
Oblíbené