I přes veškerou naši snahu o ušití kvalitního výrobku se může stát, že ne Vaši vinou se vyskytne vada, která by tam být neměla. Proto jsme pro Vás připravili jednoduchý přehled, jak takovou reklamaci vyřídit.
V případě, že máte zakoupený výrobek méně než 24 měsíců ode dne převzetí, máte nárok na uplatnění reklamace. Reklamace nemusí být uznána v případě že:
U reklamace můžeme rozlišovat závažnou vadu a méně závažnou vadu.
Závažná vada znamená, že došlo k podstatnému porušení smlouvy a tudíž máte nárok:
Méně závažná vada znamená, že vada vznikla nepodstatným porušením smlouvy a máte tedy právo požadovat odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny. I v případě odstranitelné vady máte právo požadovat dodání nové věci nebo právo odstoupit od smlouvy, a to v případě, že se vada projevuje po opravě opakovaně nebo v případě výskytu většího počtu vad.
Reklamované zboží řádně zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy. Do balíčku přidejte řádně vyplněný reklamační formulář, na základě kterého budeme Vaši reklamaci vyřizovat. Poté odneste na nejbližší pobočku Zásilkovy s podacím místem a nahlašte kód "90053378", zboží bude doručeno zdarma na adresu firmy. Pokud Vám žádná z poboček Zásilkovny nevyhovuje, můžete zaslat Vámi zvoleným dopravcem, nebo osobně doručit na adresu:
Linia s.r.o.,
nám. Hraničářů 823,
Trutnov
54101
Reklamaci se vždy snažíme vyřešit co nejrychleji, bez zbytečných odkladů, nejdéle však do 30 dní ode dne doručení.
Hledat: ""