JAK NAKUPOVAT

V horním menu vyberete sortiment, který Vás zajímá. V levém menu můžete použít různé filtry, aby se Vám zobrazilo pouze zboží  o které máte zájem.

Pokud Vás nějaký produkt zaujal, stačí pouze kliknout na obrázek či název a zobrazí se Vám podrobný popis výrobku s dalšími fotografiemi či souvisejícími výrobky. Zde už můžete přímo výrobek objednat a to tak, že si zvolíte příslušnou barvu, velikost, počet kusů a dáte vložit do košíku. Takto můžete postupovat opakovaně a vkládat si do nákupního košíku vše, co Vás zajímá. Samozřejmě je možné si v průběhu nákupu košík kontrolovat vpravo nahoře a zboží do něho libovolně vkládat či ubírat (stačí pouze u dané položky kliknout na ikonku odstranit). Pokud máte vybrané vše, co si chcete koupit, klikněte opět na „přejít do košíku“.

V případě placení můžete vyplnit Vaše iniciále a objednat bez registrace. Pokud se ale zaregistrujete, nebudete příště již muset vyplňovat znovu. Registrace zákazníka má navíc tu výhodu, že obdržíte okamžitou slevu na všechny výrobky, vyjma již zlevněného zboží a zboží v doprodeji. Pokud při registraci vyplníte, že chcete odebírat naše upozornění na novinky a slevy, dostanete od nás slevu až ve výši 10% na všechny výrobky, vyjma již zlevněného zboží a zboží v doprodeji.

Poté následují čtyři kroky k dokončení objednávky.
Krok 1 – Souhrn zboží pro kontrolu
Krok 2 -Doručení a platba - zde si vyberete, jakým způsobem zboží uhradíte, po výběru dané možnosti kliknete na „pokračovat v objednávce“
Krok 3  - Pokud jste u nás registrováni a tím za to čerpáte nabízené slevy - přihlašte se, nebo vyplňte údaje jako neregistrovaný zákazník.
Poslední krok - Shrnutí objednávky - zde vidíte rekapitulaci Vámi objednaného zboží, včetně nákladů za poštovné a balné. Požadujeme souhlas s obchodními podmínkami dle předpisu a pak už stačí jen odeslat objednávku. 

Věříme, že se nám povedlo vybudovat jeden z nejjednodušších internetových e-obchodů, který zabezpečí velmi pohodový výběr a jednoduché objednání výrobků.

Výměna a vrácení zboží :

V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva, atp.), Vám nepoužité a nepoškozené zboží v originálním neporušeném balení vyměníme, popřípadě vrátíme peníze.

Doporučený postup při výměně:

1.Nepoškozené zboží nám zašlete,  jako doporučený balík nejpozději do 20 dnů od zakoupení, na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, zašleme Vám nově požadovanou velikost či barvu s ohledem na dostupnost. Náklady spojené s jednou výměnou nese v plné výši prodejce. V případě požadavku výměny výrobku za jiný, nese náklady na přepravu kupující. Z hygienických důvodů nemůžeme přijmout zpět zboží, které bylo již použito. Zboží, které by bylo poškozeno během přepravy v důsledku nesprávného obalu nelze vyměnit, nebo žádat vrácení peněz. Toto se nevztahuje na již použité prádlo z hygienických důvodů.

2.Poškozené zásilky nepřebírejte, reklamujte je přímo u doručovatele. Linia s.r.o. nenese žádné náhrady za zboží poškozené přepravou.

Pokud chcete vrátit peníze, postup je stejný, jen na kopii daňového dokladu napíšete číslo účtu, kam mají být peníze zaslány.

Potřebujete poradit ? Bezplatná linka 800 100 988

0 ks
Košík: 0
0 ks
Oblíbené