Spodní prádlo - dámské - Linia - česká tradiční značka od roku 1993

logo
Zpět to diskuzního fóra

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /www/sites/7/site25157/public_html/functions/mysql.php on line 126
E-shop a internetové objednávky

E-shop a internetové objednávky

11 otázek

Máte problém s objednáním, platbou? není Vám něco jasné? Máte nějaký nápad co bychom mohli vylepšit? Sem s tím... :-)

přidat otázku
Přihlašte se a nebo diskutujte anonymně.
tajer se ptá: problem s prihlasenim (07. prosince 2015) odpovědět
Dobry den, mam problem s prihlasenim a objednanim,prihlasena som bola na slovensku,teraz uz trvale zijem v Cechach,a mam rovnaky mail,ale moju objednavku neprijimate ,odpoved je ,,ze na to meno je uz uzivatel,,stale som to ja,dakujem A,Vojtekova.
Linia
Dobrý den, na Váš emailový účet jsme Vám zaslali heslo pro přihlášení. Pokud i nadále budete mít potíže, zašlete prosím telefonní kontakt na adresu obchod@linia.cz, abychom vše vyřešili. Děkujeme

Helena Fribová (Linia.cz)
Linia
Dobrý den, na Váš emailový účet jsme Vám zaslali heslo pro přihlášení. Pokud i nadále budete mít potíže, zašlete prosím telefonní kontakt na adresu obchod@linia.cz, abychom vše vyřešili. Děkujeme

Helena Fribová (Linia.cz)
Hynek Voborný se ptá: Stav me objednavky (20. listopadu 2015) odpovědět
Hezky den chtěl jsem se zeptat,jestli odešla moje objednavka.Děkuji za odpověď.
Linia
Dobrý den, potvrzení o objednávce jsme Vám zasílali na Váš email. Děkujeme

Helena Fribová (Linia.cz)
Hana Kovačková se ptá: Problém s odesláním (10. června 2015) odpovědět
Chtěla bych se otázat, zda odešla moje objednávka podprsenky ALINA-EX, vel. 85 H včera 9.6.2015. Děkuji
Hana Balcarova se ptá: Problem s odeslanim (18. prosince 2014) odpovědět
Dobry den nemohu jse dostat dal a objednat moc mne to mrzi objevuje jse mne ze mam neplatne heslo co s tim adresa je zadana dobre i heslo
Linia
Dobrý den, poslali jsme Vám na email obnovu Vašeho hesla. Pokud by se Vám ale stále nedařilo, zavolejte na číslo 800 100 988  zdarma, objednávku vyřídíme po telefonu. Děkujeme za Váš zájem

Frederik Patzelt (Linia.cz)
anonym se ptá: Vrácení (výměna) zboží (07. prosince 2013) odpovědět
Je období před Vánocemi. Platí vrácení zboží (výměna zboží) do 20-ti dnů od obdržení doporučené zásilky od LINIA anebo lze vracet či vyměňovat až do půlky ledna následujícího roku, jak jste uváděli? Mohu-li prádlo bez obav darovat pod stromeček a nebude-li sedět, lze vrátit zboží i po svátcích? Děkuji.
Linia
Dobrý den, pro Vaše maximální pohodlí jsme prodloužili dobu na výměny a vrácení zboží až do 15.1.2014. Nemusíte se tedy bát objednat s již nyní. Rádi Vám po Vánocích nevhodné dárky vyměníme, či vrátíme peníze. Zboží však musí být nenošené, neprané a neponičené, v původním balení. Děkujeme.

Adéla Povrová (Linia.cz)
Ilona se ptá: dotaz k výměně (31. října 2013) odpovědět
Dobrý den ,chtěla bych se zeptat,jak dlouho trvá výměna zboží,které jsem Vám zaslala zpět.Mám obavy aby se to někde neztratilo-byl to malý balíček obj.č. 326895 .Děkuji za odpověď a včasné vyřízení.Scmiedová Ilona
Linia
Dobrý den paní Schmiedová, balíček nám dorazil v pořádku, výměnu jsme provedli. Váš nový balíček prosím čekejte během příštího týden. S pozdravem, Adéla Povrová

Adéla Povrová (Linia.cz)
Ilona se ptá: Reklamace-výměna (20. října 2013) odpovědět
Dobrý den ,chtěla bych se zeptat jestli si můžu vyměnit podprsenku Gloxinii 85D za velikost 85E.Děkuji s pozdravem Ilona Schmiedová.
Linia
Dobrý den paní Schmiedová, ano, podprsenku Vám samozřejmě rádi vyměníme. Zašlete ji spolu s kopií dokladu, na který napíšete oč žádáte, na naši adresu nám.Hraničářů 823, Trutnov 54101 a poté čekejte doporučený balíček.

Adéla Povrová (Linia.cz)
Dana Čížová se ptá: výměna zboží (02. července 2013) odpovědět
Dobrý den, chtěla hsem se zeptat, jak postupovat při výměně zboží. Předem děkuji. Čížová Dana
Linia
Dobrý den paní Čížová, postup je velmi snadný. Na fakturu napíšete jaký produkt, velikost a barvu požadujete a spolu s nevyhovujícím prádlem zašlete na naši adresu nám.Hraničářů 823, Trutnov. Vybrané zboží Vám pak do měsíce zašleme.

Adéla Povrová (Linia.cz)
andrea garajova se ptá: postovne na slovensko (23. února 2013) odpovědět
prosim vas ako je to zo zasielkami na skovensko??? dakujem andrea
Linia
Na Slovensko můžete objednat na eshop a na konci vybrat platbu pro slovensko kartou. Je to zatím jediný způsob jak objednat z důvodu ceny vrácení peněz. Tato platba je pro zákazníka "zdarma", myšleno bez poplatků za převod. Poštovné činí 120,- Kč a to i v případě, že Vaše zásilka překročí hodnotu 1500,- Kč. Na Slovensko není možné zaslat zásilku na dobírku.

Adéla Povrová (Linia.cz)
Bohumila Zábrodská se ptá: Nevyřízená objednávka (07. února 2013) odpovědět
V lednu jsem si u Vás objednala ve Vašem internetovém obchodě nějaké zboží a do dnešního dne jsem nic neobdržela. Můžete mi prosím sdělit stav mé objednávky? Děkuji. Zábrodská
Linia
Velmi se omlouváme, nevím kde je chyba. Znáte číslo Vaší objednávky? Jakým způsobem jste si objednala? Telefonicky, sms, email, e-shop atd...?

Frederik Patzelt (Linia.cz)
Hana N. se ptá: Poštovné (07. srpna 2012) odpovědět
Kolik stojí poštovné?
Linia
Dobrý den Poštovné je u objednávek nad 1500,- zdarma. 89,- stojí Česká pošta dobírka 40,- platba předem kartou, nebo převodem na účet Děkuji

Frederik Patzelt (Linia.cz)
ZASÍLAT NOVINKY A akce



Platba kartou je u nás zcela bezpečná, jste přesměrováni na stránky České spořitelny a vše vyřizuje banka s nejvyšším stupněm zabezpečení. Platba kartou je výhodná, poštovné a balné účtujeme pouze ve výši 40,- Kč.

Odkazy

telefonistka
Copyright © WinShop Software