Spodní prádlo - dámské - Linia - česká tradiční značka od roku 1993

logo

                                                      ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Vážení zákazníci, zde nabízíme odpovědi na otázky, se kterými se setkáváme nejčastěji. Nenašli jste zde odpověď na Váš dotaz? Neváhejte se kontaktovat naše telefonní operátorky na bezplatné lince 800 100 988. Rádi Vám se vším poradíme.

 

·         Co když mi prádlo nebude sedět?

Pokud vám prádlo nebude z nějakého důvodu vyhovovat, rádi vám zboží vyměníme, případně za zaslané zboží zpět vrátíme peníze. Nepoškozené a nepoužité zboží v původním obalu včetně kopie daňového dokladu zašlete nejpozději do 20 dnů od zakoupení na naši adresu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, zašleme Vám nově požadovanou velikost či barvu s ohledem na dostupnost. Měníte-li zboží za stejný produkt, pouze za jinou velikost, hradí poštovné prodejce. V případě požadavku výměny výrobku za jiný, nese náklady na přepravu kupující. Z hygienických důvodů nemůžeme přijmout zpět zboží, které bylo již použito. Zboží, které by bylo poškozeno během přepravy v důsledku nesprávného obalu nelze vyměnit, nebo žádat vrácení peněz. V případě požadavku vrácení peněz uvádějte prosím číslo účtu a z jakého důvodu Vám zboží nevyhovuje. Děkujeme

 

·         Co mám dělat, když neznám svou velikost?

Při výběru podprsenky se jednoduše změřte přes prsa a poté obvod pod prsy. U výběru kalhotek přeměřte obvod přes boky. Vaši velikost si pak můžete sami určit podle naší velikostní tabulky, kterou najdete zde, nebo Vám operátoři call centra rádi s výběrem správné velikosti poradí.

 

·         Kolik mne bude stát poštovné? A zaplatím znovu poštovné, žádám-li o výměnu zboží?

Při platbě na dobírku činí poštovné a balné 89,-Kč. Platíte-li převodem z účtu, nebo platební kartou, bude Vám naúčtováno poštovné pouze 40,-Kč. Při odběru zboží nad 1500,- Kč je poštovné zdarma. Požadujte-li při výměně zboží stejný typ podprsenky, pouze jinou velikost, hradí náklady na poštovné naše společnost. Měníte-li však zboží za jiný typ výrobku s doúčtováním přeplatku či nedoplatku,  bude Vám opět naúčtováno poštovné na dobírku 89,- Kč.

 

·         Za jak dlouho mi balíček dorazí?

99,5% zboží máme skladem v dostatečném množství. Z pravidla zboží předáváme dopravci nejpozději druhý den po objednání, tak většinou můžete očekávat zboží hned další den poté. Je-li ale náhodou třeba výrobek došívat, naši zaměstnanci Vás telefonicky kontaktují a informují o možném prodloužení dodací doby a vy se rozhodnete zda počkat, nebo objednávku zrušit.

 

·         Jsem registrovaný zákazník, ale nemohu se přihlásit do svého účtu. Co mám dělat?

Pokud se Vám nedaří přihlásit se do Vašeho účtu, možná zadáváte nesprávné uživatelské jméno (váš email) či heslo. Klikněte tedy na kolonku „Zapomněl/a jste heslo“ a na Váš email Vám bude obratem zaslán požadavek o zadání nového hesla. Po této změně hesla byste se již měli bez problémů přihlásit. Pokud potíže přetrvávají, obraťte se na naše telefonní operátory tel 800 100 988, kteří Vám rádi pomohou.

 

 

ZASÍLAT NOVINKY A akce



Platba kartou je u nás zcela bezpečná, jste přesměrováni na stránky České spořitelny a vše vyřizuje banka s nejvyšším stupněm zabezpečení. Platba kartou je výhodná, poštovné a balné účtujeme pouze ve výši 40,- Kč.

Odkazy

telefonistka
Copyright © WinShop Software